Lion Hotel

57,Moscovskaya str., Astana

Lion Hotel

Rating
5

Lion hotel in Astana is a standard of quality and comfort. The hotel is conveniently located in the old part of Astana, not far form the Railway Station. At your service are 66 comfortable rooms of all classes: suite room - 8, half suite room - 12, standard room - 46. Sleeping rooms of our hotel will amaze you with its coziness, comfort and convenience. Each hotel room is equipped with bath, fine furniture and minibar. All rooms are also equipped with telephones, cable TV, Wi-Fi Internet and are supplied with central heating and air conditioner.

Just compare our prices and book hotel rooms online - it is easy and convenient!

Hotel service: RestaurantKaraokeSwimming poolSauna
Room service: Air conditioningTV setCable TVMini barRoom serviceInternet connection
Show more

Номера и цены

Single standard room
14000 тг.
Junior suite
18000 тг.
Suite
26000 тг.
Семейный номер
26000 тг.

Finnish sauna

Show description

Saunas Extra Class - Finnish Sauna, 3 meters deep pools, large dayrooms, 12 feet billiard.

Restaurant

Show description
Restaurant - abode for sophisticated gourmet. Individual menu of Eastern - European cuisine will not stay You indifferent to.

Стоимость сауны

Как добраться

Отзывы

Overall rating of the hotel:

5

On the basis of 5 reviews

Guest reviews are submitted by guests after their stay in the hotel Lion Hotel

Composite parts of the rating

Cleanliness

1

Comfort

1

Location

1

Services

1

Staff

1

Value for money

1

Voting

Dear guest, please vote for the hotel according to the following categories

Cleanliness
Comfort
Location
Services
Staff
Value for money
загрузка...
Thank you for voting!
You have already voted for this object today.
Please leave a review about the hotel

Reviews

02.08.2011, 22:25
Елена
снаружи и внутри гостиница вполне симпатичная, все сделано со вкусом, хотя снаружи фасаду кое-где нужен ремонт и мебель в нашем номере тоже была изрядно потрёпаная. а жили мы, нодо сказать в двухместном люксе с двумя двухспальными кроватями, всё же внешне гостиница вполне приличная. Так же понравилось то, что бельё и полотенца свежие, беленькие, хорошо отглаженые, в номере чисто и уютно, в холле тоже. Но все положительное впечатление омрачил персонал гостиницы. встретили нас хмурые лица, за все дни проживания мы не дождались ни одной улыбки, ни одного приветливого слова. всё сухо, сдержано, впечатление такое что нам не рады, нас терпят и ждут не дождутся когда же мы наконец избавим их от нашего присутствия, хотя повода мы не подавали - приличная семья с детками... произошла и неприятная история с талонами на завтрак, который входил в стоимоть проживания - в первое утро дали один талон. на вопрос - почему на двухместный номер выдали один талон, ответили что так положено и всё тут. на второе утро, уже другае сотрудница выдала 2 талона, на вопрос почему два? - ответила, что номер двухместный, а значит положено 2 талона... вот так вот - некоторые сотрудники, получается, не знают правила проживания. Кажется мелочь, - подумаешь не улыбнулись, подумаешь недодали талон, но всё же советский сервис сейчас редко встретишь, особенно в Казахстане, где народ очень гостеприимный. даже странно как-то... неприятный осадок остался... менеджерам всего лишь надо выучить пару дежурных фраз: "добро пожаловать", "приезжайте к нам ещё, будем рады", "чем я могу быть вам полезна?" "я могу что-нибудь сделать для вас?" и всё!!! и во всем мире клиентам улыбаются! улыбайтесь, мы вам, в том числе, и за вежливость, и приветливость платим свои деньги. гостиница уютная, чистая, красивая, а персонал неприветливый


Send

Book a room

After sending a booking request, please wait for a booking confirmation. More about booking

Room

Name

Amount of people

Check in

Check out

Phone

E-mail

Book
Загрузка...

Consultation

Manager of the hotel

Send an e-mail

Manager of webportal

8 (7172) 70 30 00 внутр. 113

Send an e-mail

info@igc.kz